Friday 25 July 2014

Baju raya jimat letrik

Salam

Setelah diracun oleh ofismate aku zizi...akhirnye terbeli jugak selai baju kurung moden untuk raya taun ni. Yang bestnyer baju ni guna kain lycra yang tidak berkedut tanpa perlu diseterika amat bersesuaian dengan orang yang penjimat tenaga letrik malas iron seperti aku.

tema tahun ni hijau, nasib baik ada kaler hijau kat corak daun2 tu so matchinglah dengan baju melayu abang dan adam nanti.


nak tunjuk aku masih muat saiz s hehe


sekarang ni aku tengah tekun menelaah blog abangensem.com, aku baca dari mula blog dia entry tahun 2009 now baru sampai entry oktober 2012 banyak ilmu berkaitan hartanah yang aku dapat. walaupun aku dah terbeli rumah sebelum jumpa blog ni, baru aku tahu banyak kesilapan rupanya yang aku dah buat masa nak beli rumah tu dulu; seperti suruh ejen rumah tu carikan lawyer kan dah kena caj mahal.. tapi semua tu aku jadikan pengajaran yang sangat berguna di masa depan. mana tau nanti aku nak beli apartment lagi ke kan.

akanku manfaatkan cuti raya nanti untuk mengkhatamkan blog ni, disamping mengkhatamkam alquran yang dah bertahun tak khatam2 huhu.

promo ephyra rm180 sekotak
beli 2 keatas boleh dapat harga lagi murah

No comments:

Post a Comment