Tuesday 13 May 2014

Aktiviti hari cuti

Salam.

Hari ni cuti hari wesak, duk rumah je takde pegi mana2. Pagi td terjaga kul 6.15 bila alarm bunyi. Kejutkan abg tuk solat subuh pastu aku sambung tido balik sbb aku tgh 'cuti'. Selalunya kalo time cuti ni aku sambung tido tu lama mau sampai kil 10 or kdg2 sampai kul 12tgh hehe.
Tapi... sejak dah minum ephyra ni tak ngantuk plak pagi2. Kul 7.30 dah bgn minum ephyra pastu pg kebun jap kat belakang, yer sejak 2 menjak aku rajin berkebun. Kul 8.30 baru sarapan. Ni 2nd period tak rasa sakit, kalo tak time awal2 ni kena telan panadol tuk tahan sakit.

Lepas lunch dah kenyang tu dua beranak sedap membuta, aku plak tak leh tido sbb x ngantuk dan bertenaga je jap lg nk lipat kainlah.

Sape yg selalu penat2 mcm aku dulu mmg sesuai amik ephyra ni. Boleh sms / wassap 016 2034923 untuk harga spesel mampu milik ;).

No comments:

Post a Comment