Sunday 13 January 2013

selepas 10 hari

Top up stok.
Orang top up stok500 kotak, aku 5 kotak jer hehe. (nampak tak keminimalisannyer aku)

Kesan selepas sepuluh hari makan dan sapu VCO kat muka sebelum tido;
1. Period aku semakin bagus. Seblum ni cycle pendek dalam 22-24 hari je. Tapi bulan ni jadi 27 hari. Dulu time makan Yasmin je period aku ok jadi 28 hari. Bila stop dia jadi 22-24 hari balik. Tak sangka dgn makan VCO treenea ni pun boleh betulkan cycle period.
2. Yg paling aku suka......... Senggugut tiada lagi.. yer 1st time bila period tak yah makan panadol atau pun paracetamol lagi.
3. Kesan kat muka plak blackhead dgn whitehead makin kurang. Tapi aku takde plak amik gambar seblum dan selepas, sebab i kan pemalu.

Semlm jugak 1st customer aku dtg beli VCO kat rumah. Sangat gembira walaupun dpt jual sekotak jer. Syukur rezeki dari Allah.

No comments:

Post a Comment